tirsdag den 21. februar 2012

idag har susi været på dyrehospitalet i gimlinge for at blive undersøgt for hoftedysplasi. Men lægen var meget tilfreds. Han kaldte dine hofter for utroligt fine. Og så viste han billeder af hofter der var syge som "nærmest lignede champignoner." Han fortalte mig frygteligt mange ting, men det var kun råd om dine hvalpe og hvem du skule parre dig med. Jeg nikkede og lod som om jeg vidste meget om hvalpefødsler. Vi skal ikke blive bange hvis dit fostervand er lysegrønt. Det e rhelt almindeligt hos hunde. Mens det hos mennesker betyder barbu barbu. På den måde forstår jeg godt din tavshed lige nu. Liva og Mira har båret dig op i et tæppe fra civilforsvaret. Dit hoved slaskede fra side til side. Jeg frygter lidt lægen har givet dig en overdosis. du er godtnok groggy. men som han sagde du kommer til at vågne og sove meget i det næste døgn, det er som en god brannert med tømmermænd sagde han. Ja nikkede jeg, det kender jeg godt. Jeg er også vågnet tit i civilforsvarets tæpper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar