onsdag den 15. februar 2012

nedstirret mandag

kære susi
jeg ved godt jeg har lovet at gå tur med dig. Men jeg skal lige skrive noget først. Du tænker det er nu det ved jeg godt, jeg kender godt din terror.  Først lægger du dig i stolen ude i gangen og sukker. Så går du hen og skraber foran døren som om du vil bygge en imaginær rede til dine unger. Så kommer du helt ind og lægger dig bag min stol og brummer, så rejser du dig op og stiller dig hen til vinduet, hvor solen danser ind og vender dig i profil og ser meget meget træt på mig. Endelig kommer du hen og stikker din næse i min hånd og logrer med halen. Jeg kommer om lidt hund, ja ja jeg har hørt dig. Logre logre mere. Læg dig så kommer jeg. logre logre mere. Klokken er for helvede kun 12. Læg dig så. Logre logre mere. Susi for stå mig ret, jeg er nød til at lave noget, ellers får du en meget meget desperat jens med på turen. Du ved det godt, det er noget med et meget meget kort bad i havet, og så ildmarch hjem UDEN vask af tæer og ret til lange ophold i parken inden. Jeg ved godt vi skal afsted men giv tid, stir ikke så meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar